måndag 3 november 2008

Now and forever

Har varit med baby i princip hela dagen, jättemysigt! Låg och mös och pratade om allt möjligt, lite planer och sådär, alltid kul med honom. Snodde även deras ordbok lite och lärde mig några nya ungerska ord, haha!
Spelade in Real matchen igår så att jag och baby kunde se den efter formel 1, då de gick samtidigt. Vad händer? Matchen spelas in men min video går sönder, så lyckat! Matchen slutade iaf 1-1 och vi kollade målen på youtube och sket i att kämpa med videobandet.

Idag kom också mina kläder från http://www.snyggaunder.se som jag och baby beställde. Jättesöta! Och vårt netonnet paket kom, med ny plattång till mig och ett nytt minne till babys dator, och så en "mobilficka" till mig som jag beställde, men som inte han gillade alls. Ior på framsidan och David sa "Vad är det? En elefant?".

Papi kom hem idag också, så jag ska be honom lämna borren hemma så kan jag och baby borra upp alla hyllor osv imorgon, sen kommer bild på rummet!

Dusch nu, sen mat och till slut sängen! Xoxo

Inga kommentarer: