lördag 1 november 2008

Together we made it


Idag har enbart varit klydd, klydd, klydd. Började med att min box inte fungerade, ringde pappa, såklart som hade stängt av telefonen. David skulle iväg så han kunde inte hjälpa mig, installationsboken var spårlöst försvunnen och jag fick inte in någon signal på boxen.
Hur som helst så kom baby ner sen och hjälpte mig, och vi fixade det tillsammans, så nu kan jag kolla på tv igen! Thank god.

Såg f1 kvalet med honom när han ändå var här, han hjälpte mig och mamma att byta lampa och sådär. Och kommer antagligen se final-racet med honom imorgon också.
Beställde även lite kläder och så, med honom :)
Rensade ut lite samtidigt som jag bytte rum och så, ska sälja lite ps2spel och kläder. Davids bror fick en mff film också. Ue, typ. Elfsborg it is!
Oh! På tal om fotboll, imorgon spelar Real. Dock samtidigt som f1 racet, of course.
Nej, sängen kallar!

Inga kommentarer: