fredag 7 november 2008

So what, I'm still a rockstar


Jag har äntligen fått i ordning på allt i mitt rum, de nya garderoberna är målade invändigt och alla hyllor är uppsatta. Nu fattas bara den chokladbruna fondväggen.
Färgen på bilden stämmer inte riktigt överrens med på riktigt, det är en mer beige färg, inte alls så vit som den ser ut.

Iallafall, jag har även gjort ca 115 tal i matte på 3 dagar, dvs att jag är relativt duktig :), har också missat träningen i 3 veckor pga plugg! Fatta, 3 veckor! Måste verkligen komma igång igen. Hörde med en kompis också som skulle börja, så det börjar ta tag i sig.


Imorgon måste jag också göra uppdraget i matte, sen är jag helt klar med det.
Real spelar också imorgon, får hoppas på vinst då de har spelat ganska dåligt de senaste matcherna. 0-2 mot Juve, iofs var domaren antagligen katalan, sjukt dålig!
Nej, nu kilar jag!

Inga kommentarer: