söndag 16 november 2008

One way or another.

Hela min vecka har gått åt till att göra historia, historia och historia. Förutom i onsdags, då bakade jag både pizza och kanel/vaniljbullar, som tog i princip hela dagen.
Historian är iallafall klar och har fått reda på att det var godkänt, så jag är nöjd. Har aldrig riktigt varit bra på historia, men när jag och baby hjälps åt så funkar det väl ändå ganska bra.

I torsdags tränade jag också, det var första gången på ca 3 veckor, så det kändes i benen. Men det gick riktigt bra faktist. Även baby tränade, som har varit skadad sen september, vi är så duktiga. Heh.

Real förlorade igår, sinnes. Heinze fick rött kort med ca 10-15 min kvar, förstår inte hur man kan göra så när ens lag ligger under med 1-0 och behöver pressa med alla man för att få in en kvittering, men ja, jag har aldrig sagt att han platsar i Real Madrid.

Och idag har jag bara städat, var hos baby en liten stund också och lämnade bullar. Sen när jag gått och varit hungrig i princip HELA dagen, och ringer till min pappa får jag reda på att det är jag som ska laga mat och att han sa det till mig imorse. Jaha, okej?
Fick iallafall göra ris och korvstroganoff till både mig och min syster.
Nu ska jag ta en macka, spela lite, och sen ska jag kolla lite på Barca matchen senare ikväll!

Inga kommentarer: