söndag 23 november 2008

hear the love in my words

Sitter här och väntar på att papi ska komma hem med mat. Tänkte gå igenom min vecka en snabbis, det har mest gått åt att plugga och spela sims 2, haha!
Nu när jag tänker efter har jag ärligt talat inte gjort något vettigt alls förrän i slutet på veckan, sims kom väl på onsdagen, så hela dagen gick åt att spela. I torsdags tränade jag, gick svinbra faktist. Sen har jag bara pluggat hela torsdag kväll, fredag, lördag, samt att jag skrev om det idag. Så nu är jag iallafall klar med matten!
Igår var jag med baby och övningskörde, körde först iväg min papi två ärenden. Sen tog vi en rejäl omväg hem enbart för att baby skulle köra på motorvägen. Han är faktist riktigt duktig.
Har också bestämt mig för att fixa det snart, börjar väl efter min födelsedag nån gång!

Denna veckan har jag även insett hur falska vissa personer är :), ush ja!
Nu ska jag kolla runt på Cocoo, ska nog beställa lite nu i veckan.
Ciao

Inga kommentarer: