onsdag 29 oktober 2008

You think this is the life


Jag har inte gjort ett piss idag förutom att plugga historia och städa undan, inte kul för 5 öre alltså. Är iallafall snart klar med uppdrag 1 sen nästa vecka är det matte (vilket jag ändå är svingrym på!).
Papi åker till Stockholm i helgen så då ska jag och mami passa på att måla om här, samt byta rum så jag får 3 garderober i rummet istället för en dubbel. Gillar!
Har för övrigt fått sålt mitt löshår, inte för lika mycket som jag köpte det för men who cares?
Fixade även nytt löshår för någon dag sen, sitter svinbra och är perfekt färg! Skulle kanske behöva sy om 2 av clipsen, men orkar jag? Nej.

Nu ska jag gå och leta efter ett par stickade leggings jag fick av min syrra, sen är det dags för sängen. Måste plugga det sista i historian imorgon också. Kanske ska be David om lite hjälp?

Xoxo

Inga kommentarer: